Kortfattat om gårdagen!

Somsagt var jag med Emelie i v-ås, shoppade & åt på donken. Sedan när vi skulle hem hade jag råkat boka så vi åkte buss istället för tåg. Men sånt händer!

Lite senare på kvällen så drog Emelie & jag till ica , för att skaffa lite godis + dricka! Drog sedan vidare till parken där vi snackade och kollade på fyverkeri grejset dom hade där! Efter det cyklade vi hem till henne och spelade lite kort, sen åkte jag hem i mörkret. väldigt tacksam att jag hade lampa på cykeln då vi inte har några gatulampor på vår väg!

Nu måste jag plugga lite till ett prov, Puss och kram!
lånade en bild från Emelies blogg, återkommer med fler snart!

Kommentarer
Helena

kul :) la till dig nu. säg till när du lagt till mig. kram

Datum: 2011-09-04 | Tid: 21:32:54
Hemsida: http://helenaskvarter.blogg.se/



NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-MAIL:

HEMSIDA:

SKRIV DIN KOMMENTAR: