Beställ bloggdesign

Hur du gör för att beställa:
Du skickar ett mail till mig ([email protected]) och märk mailet med "bloggdesign". I mejlet ska det bifogas dom bilder du vill ha i headern och i en ev meny. (kom ihåg att skriva vilka bilder som ska vara var)
Och helst vilka färger designen ska vara i.
För att jag lättast ska kunna veta vilken färg ni vill ha så välj från färgpaletten här under, om du vill ha en annan färg än vad som finns här så går det såklart att ordna.
Skriv också vilken bestälnings typ du vill beställa (vanlig design, endast header osv.)

Vad dom olika beställningarna innehåller och vad dom innebär:

Endast header - Som sagt är det då bara en header du vill ha om du väljer den här beställningen. Och då kommer jag att skriva att det är jag som har gjort headern under headern.

Vanlig design - Innehåller Header, meny , egen bloglovinknapp , text i menyn+bild, ändring av typsnitt, ev dropdown meny, skugga bakom bloggen och menyn, skugga bakom rubrik texten och datumet under rubriken.
För detta kommer jag att ha en ruta i menyn där det står att jag har gjort designen. Och den får INTE tas bort och även om du gör om lite i designen är det jag som står för grunden!

Avancerad design - Innehåller allt som finns i "vanlig design" , bildspel i headern eller menyn, ikoner i menyn, uppdelade kategorier, uppdelat arkiv i år eller andra saker som du önskar ha!
För detta jag som i vanlig design vilja ha en ruta i menyn + ett inlägg där du skriver lite om min blogg och länkar den!

Loggor och knappar - Den här beställnings typen är till för dig som bara vill ha en logga eller ex en bloglovin knapp.

Kommentarer
Jennie

Skulle vara jätteroligt om du vill göra en disagn åt mig <3



Kram : Jennie

Datum: 2011-11-18 | Tid: 20:08:36
Hemsida: http://skruttjennan.blogg.se/
Lina

Är dina designer bara till blogg.se eller kan du göra en till devote också? Tackssam för svar :)

Datum: 2011-11-25 | Tid: 19:44:52
Hemsida: http://Newstyle.devote.se
Lina

När är min design klar? :)



Jag längtar tills jag får se den!! Hehe :)

Datum: 2011-12-19 | Tid: 15:09:41
Hemsida: http://http:/Newstyle.devote.se
Berra

Hej hur gör man en blogg degsin? Snälla säg

Datum: 2011-12-21 | Tid: 18:15:17



NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-MAIL:

HEMSIDA:

SKRIV DIN KOMMENTAR: